Rămâi conectat

Administrație

Lista consilierilor locali din Teiuș, în mandatul 2020-2024. Vezi cine sunt și ce declaratii de avere au depus

Publicat

în

Consiliul Local Teiuș și-a pornit activitatea din următorii 4 ani cu 13 reprezentanți de la 4 partide – 7 de la PSD, 4 de la PNL și câte unul de la Pro România și AUR.

Doar 5 dintre aceștia au experiență în administrație, restul aleșilor fiind la primul mandat. Cine sunt aceștia și ce averi au, puteti afla din rândurile următoare.

Ioan Achimescu (PSD) este pensionar MAI și a fost viceprimar al Teiușului, în ultimii ani. Deține, împreună cu soția sa un apartament în Teiuș, cumpărat în anul 1992, o casă, tot în oraș, dobândită prin contract de întreținere, în anul 2010 și un autoturism Renaut Megane cu an de fabricație 2005. În ultimul an a obținut venituri de 37.200 de lei din pensie și 65.712 lei din salariul de viceprimar, iar soția sa, angajată a Primăriei Teiuș, a încasat 27.120 de lei salariu.

Bogdan Cristian Avram (PSD) lucrează ca programator de sistem la o companie din Blaj. Nu deține terenuri, apartamente sau case și are un autoturism BMW cu an de fabricație 2012. Conform declarației de avere, are un credit de 40.000 de lei, contractat în 2018 și scadent în 2023, iar veniturile sale din ultimul an au fost de 60.518 lei, din salariu.

Ovidiu-Dorin Coardoș (PSD) este salariat al unei firme din Teiuș. Deține un teren intravilan cu suprafața de 533 mp, în oraș, cumpărat în 2014 și un autoturism Audi cu an de fabricație 2004. Are un credit de 32.000 de lei, contractat în 2018, cu scadența în 2023 și a obținut în ultimul an venituri în valoare de 54.000 de lei, din salariu, în timp ce soția sa a încasat 22.941 de lei ca asistentă medicală la un cabinet privat, iar alocația celor 2 copii a fost, în total, 3.600 de lei.

Nicolae Ioan Florea (PSD), fără ocupație (potrivit declarației de avere), are în proprietate un teren forestier de 4,20 hectare cumpărat în 1998 și o casă cumpărată în 1996 (fără a fi precizate localitățile în care sunt situate); 3 autoturisme (2 Audi cu an de fabricație 2005; Opel Astra din 2000) și un tractor cu an de fabricație 1984. Nu a avut niciun venit în ultimele 12 luni, iar soția sa a încasat 19.200 de lei, din salariul de muncitoare.

Ilie Opruța (PSD), fost consilier local în 2016-2020, este pensionar, dar a obținut venituri în ultimul an și din vânzarea unor produse (Fitofarmacie). Deține, împreună cu soția sa, mai multe parcele de teren agricol, în Teiuș și Galda de Jos, în suprafață totală de 3,51 hectare, dobândite prin Legea 18, moștenire sau cumpărare; două case în Teiuș (una moștenită în 2004 și una construită în 1997) și un autoturism BMW cu an de fabricație 2015. A obținut venituri în valoare totală de 54.084 de lei (26.880 – pensie; 19.200 de lei – Fitofarmacie; 8.004 lei – indemnizație de consilier local), iar soția sa a încasat 17.040 de lei pensie, 1.500 de lei subvenții de la APIA și 4.200 de lei de la Fitofarmacie.

Valer-Cristian Sularea (PSD), fost consilier local și în 2016-2020, lucrează la CFR Călători. Are în proprietate un teren intravilan de 2.000 mp și un teren agricol de 15.000 mp, în Teiuș, moștenite împreună cu o altă persoană, în 2019. De asemenea, în același an a mai moștenit un teren forestier, de 30.000 mp în comuna Întregalde, un apartament și o casă (fără a fi precizată localitatea unde sunt situate) și mai deține 2 mașini – un VW fabricat în 2001 și un Mercedes fabricat în 2005. Veniturile sale din ultimul an au fost: 47.640 de lei din salariul de la CFR și și 7.560 de lei din indemnizația de consilier. Soția sa a încasat 15.000 de lei indemnizație pentru creșterea copilului, iar cei doi copii au primit alocații în valoare totală de 5.400 de lei.

Mihai Ungur (PSD) a mai fost consilier local și în mandatul 2016-2020 și este șef adjunct de secție la CFR. Toate proprietățile de pe declarația sa de avere sunt pe numele soției: un teren intravilan de 1.245 mp și un teren extravilan de 2.331 mp, în Teiuș, dobândite prin donație; un teren intravilan, de 526 mp, în Teiuș, dobândit în 2018 prin moștenire; 2 terenuri agricole în suprafață totală de 9.900 mp, dobândite prin moștenire, tot în 2018; 2 case în Teiuș, una construită în 2007, iar alta moștenită, în 2018. Familia mai deține 2 mașini (Ford Mondeo din 2004 și Dacia Logan din 2008) și are un credit la bancă, de 50.000 CHF, contractat în 2007 și scadent în 2032. Consilierul local a avut în ultimele 12 luni venituri de 78.063 de lei din salariu și 7.620 de lei din indemnizația de consilier local, la care se adaugă veniturile soției – 21.942 de lei, de la CNIPT Teiuș, unde este ghid turistic și alocația copilului, de 1.800 de lei.

Aurelian Stelian Banea (PNL) este contabil șef la secția Alba Iulia a CFR SA. Deține un apartament în Alba Iulia, cumpărat în 2018 și un autoturism Skoda, fabricat în 2007, iar veniturile sale au însumat, în ultimul an, 45.240 de lei, din salariu.

Aurel Breaz (PNL) a fost candidatul liberalilor la Primăria Teiuș și a fost consilier local și în mandatul 2016-2020. Este antreprenor, asociat unic la o firmă de la care, potrivit declarației de avere, nu a obținut niciun venit în ultimul an și are în proprietate, împreună cu soția sa: 3 terenuri intravilane – de 5.704 mp, în Teiuș, cumpărat în 2008; de 3. 418, în Teiuș, cumpărat în 2004; de 1.532 mp, în satul Fața Pietrii din comuna Stremț, cumpărat în 2002; 8 terenuri agricole (unul de 8.135 mp, tot în comuna Stremț, cumpărat în 2002; unul de 2.100 mp în Teiuș, cumpărat în 2013; unul de 4.600 mp, în Teiuș, dubândit prin donație, în 2016; unul de 77.144 mp, dobândit prin convenție, în 2015 și alte 4 terenuri, în suprafață totală de 32.600 mp, cumpărate în anii 2007, 2013 și 2014 în localitatea Zărieș; 3 terenuri extravilane în suprafață de 34.300 mp, tot în Zărieș, cumpărate în 2004, 2007, 2014; un spațiu comercial în Teiuș, cumpărat în 2002; o casă în satul Fața Pietrii (Stremț), cumpărată în 2002; o casă de vacanță în Zărieș, construită în 2001; un autoturism Opel, fabricat în 2004. Are împrumuturi acordate către două firme – de 154.849 de lei și 293.310 lei; nu are conturi de econmii în bănci și nici credite. Venitul declarat de consilierul local, pe ultimul an, a fost de 660 de lei din închirierea unui imobil și 3.448 de lei din subvenții APIA pentru terenuri agricole, soția sa a încasat 17.029 de lei de la firma pe care el o administrează, iar fiica sa a primit 1.000 de lei bursă de la facultate.

Marin Constantin Micu (PNL) este salariat al SC Apa CTTA, dar a obținut venituri în ultimul an și ca salariat al unei firme private. Nu are în proprietate terenuri, apartamente sau case, dar deține 2 autoturisme – Dacia Logan, an de fabricație 2006 și Audi A3, din 2005. A încasat 20.400 de lei de la compania de apă și 8.100 de lei de la firma privată, iar soția sa a câștigat 18.000 de lei de la aceeași firmă.

Romul Aurelian Oțel (PNL) este salariat al CFR Călători – Regionala Brașov și are în proprietate un teren intravilan de 682 mp în Teiuș (cumpărat în 2020); un teren intravilan de 539 mp și o casă, tot în oraș (moștenite împreună cu soția sa, în 2018); un autoturism Audi A4 (an de fabricație 2001), iar veniturile sale pe un an au fost de 45.987 de lei, din salariu, la care se adaugă indemnizația de creștere a copilului, încasată de soția sa – 15.072 de lei și alocația copilului – 3.600 de lei.

Cristian Crișan (AUR) este topograf (persoană fizică autorizată) și toate proprietățile trecute pe declarația de avere sunt pe numele soției sale: un teren intravilan de 2.200 mp în Teiuș – cumpărat în 2017; un teren agricol de 35.800 mp în Galda de Jos – cumpărat în 2017; un teren intravilan de 2.900 mp – dobândit în 2014, prin donație; o casă în Teiuș – construită în 2005; o casă de vacanță în Mesentea – construită în 2018. Familia mai are 3 mașini: Dacia Supernova (an fabricație 2002); Suzuki (2003); Hyundai I30 (2012), iar veniturile consilierului local din utimele 12 luni au fost de 26.000 de lei, din servicii de topografie/ cadastru și 1.800 de lei – arendă. Soția sa a câștigat 56.400 de lei din salariul de profesor, iar alocația copilului a fost de 960 de lei.

Octavian-Mihai Rusu (PRO România) este profesor. Potrivit declarației de avere, nu deține terenuri, case, apartamente sau mașini, însă are un depozit de 20.000 de euro, deschis la o bancă, în 2014. Veniturile sale di anul trecut însumează 72.000 de lei, din salariul de cadru didactic, la care se adaugă veniturile soției (pensionară) – 18.000 de lei.

Consilierii locali din Teiuș și-au preluat oficial mandatele miercuri, 28 octombrie, când au depus jurământul de credință. Ceremonia s-a desfășurat la Casa de cultură din Teiuș, în prezența primarului ales, Mirel Hălălai, validat de instanță abia în 29 octombrie, la peste o lună de când a fost ales de cetățeni. Întârzierea s-a produs din cauza unui document remis de Agenția Națională de Integritate în care se susținea că edilul are interdicţie de a mai ocupa o funcţie publică timp de trei ani de la încetarea mandatului 2016 – 2020, în ciuda faptului că acesta a fost achitat definitiv, în 2018, în cazul acuzaţiei de conflict de interese.

Administrație

Cuplurile din Teiuș care în 2021 au împlinit 50 de ani de căsătorie, felicitate și premiate de autoritățile locale

Publicat

în

În acest an, la Teiuș, autoritățile locale au sărbătorit 14 cupluri care au sărbători nunta de aur și alte 8 cupluri longevive, oferindu-le flori, o surpriză dulce, dar și o atenție financiară.

„Cu toate ca planurile noastre au fost date peste cap de aceasta pandemie, care ne afecteaza pe toti deopotriva, tinand cont de masurile impuse in aceasta perioada, administratia locala din Teius a aratat, daca mai era nevoie, faptul ca orasul isi pretuieste oamenii, iar cele mai longevive cupluri si cele care au implinit 50 de ani de casatorie s-au bucurat de atentia cuvenita.

Echipa Primariei Teius impreuna cu domnul primar Mirel Vasile Halalai au adus in fiecare familie sarbatorita, un cuvant de pretuire, de respect si de multumire pentru modelul oferit generatiilor mai tinere din Teius si nu numai!

Alaturi de florile, surpriza dulce si mica atentie financiara, mesajul transmis a fost unul de incredere, iar modelul oferit celor 14 cupluri ce au sarbatorit nunta de aur si a celor 8 cupluri longevive trebuie transpuse intr-o adevarata poveste care trebuie cunoscuta nu numai de cei apropiati.

Felicitari si multa sanatate tuturor sarbatoritilor!”, au transmis reprezentanții Primăriei Teiuș, prin intermediul paginii de socializare.

Citește mai mult

Administrație

CARANTINĂ ZILNICĂ de NOAPTE la TEIUȘ, începând de mâine 17 octombrie 2021 – ora 00.00

Publicat

în

CJSU Alba a hotărât să instituie CARANTINA ZILNICĂ de NOAPTE în orașul TEIUȘ, ca urmare a creșteri incidenței cazurilor de COVID-19 peste pragul de 7.5. Astăzi, 16 octombrie 2021, în Teiuș au fost raportate 8.19 cazuri de COVID-19 la mia de locuitori.

Această măsură de va aplica începând de mâine, 17 octombrie 2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile.

Pe timpul aplicării carantinei de noapte zilnice se interzice circulația persoanelor în afara locuinței în intervalul orar 20:00 – 05:00, cu anumite excepții. Magazinele se închid la ora 22.00, oră după care pot livra doar la domiciliu. Persoanele vaccinate și cele trecute prin boală nu sunt vizate de restricții.

Pentru verificarea motivului deplasării în interes profesional, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, legitimația de serviciu sau adeverința eliberată de angajator ori o declarație pe propria răspundere, completată în prealabil.

De asemenea, pentru verificarea motivului deplasării în interes personal, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, o declarație pe propria răspundere, completată în prealabil.

Click aici pentru a vedea măsurile care se iau, în funcție de încidența cazurilor de COVID-19, în localități.

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 16.10.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr. 10798;

În conformitate cu:

– Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID–19, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
– O.U.G. nr.21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr.15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
– H.G. nr.557/2016 privind managementul tipurilor de risc;
– H.G. nr.1090/07.10.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;

Ținând cont de:

• prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin H.G. nr.1491/2004;
• prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr.336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul dispozițiilor art.13 alin.2 anexa 3 la H.G. nr.1090/07.10.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021,

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 16.10.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. (1) Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 16.10.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;
(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelul tuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.243 din 09.10.2021, în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;
(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru orașele: Baia de Arieș și Teiuș, respectiv comunele: Avram Iancu, Cergău, Crăciunelu de Jos, Gârda de Sus, Poșaga, Săsciori, Sântimbru și Vidra intră în vigoare începând cu data de 17.10.2021 ora 00:00, și se aplică pentru o perioadă de 14 zile, iar termenele de aplicare a măsurilor prevăzute pentru celelalte unități administrative-teritoriale de pe raza județului Alba rămân cele stabilite prin hotărârile CJSU Alba adoptate anterior.

Art. 2. Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Art. 3. Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T- urile de pe raza județului Alba,în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Anexă:

ORAŞ TEIUŞ 8.19 art.2 lit.A și G 17.10.2021 ora 00:00 – 30.10.2021 ora 24:00

SÂNTIMBRU 3.31 art.2 lit.A și D 17.10.2021 ora 00:00 – 30.10.2021 ora 24:00

Citește mai mult

Administrație

CJSU Alba impune noi restricții pentru combaterea pandemiei de COVID-19 la Teiuș, începând de mâine 11 octombrie 2021 – ora 00.00

Publicat

în

CJSU Alba a stabilit în ședința de astăzi, 10 octombrie 2021, ca în orașul Teiuș să fie introduse noi restricții, începând de mâine, 11 octombrie 2021, ora 00.00, ca urmare a creșterii numărului de cazuri de COVID-19, din ultimele zile. 

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zilea cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 10.10.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Albaprin adresa nr. 10555;

Click aici pentru a vedea măsurile care se iau, în funcție de încidența cazurilor de COVID-19, în localități.

În conformitate cu:

  • Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
  • O.U.G. nr.21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr.15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G.nr.557/2016 din 3 august 2016privind managementul tipurilor de risc;
  • H.G. nr.1090/07.10.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021,precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;

Ținând cont de:

  • prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin H.G. nr.1491/2004;
  • prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr.336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul dispozițiilor art.13 alin.2 anexa 3 la H.G. nr.1090/07.10.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021,

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 10.10.2021, HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. (1) Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 10.10.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;

(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelultuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.243 din 09.10.2021,în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;

(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru municipiul Blaj,oraș Teiuș și comunele: Albac, Arieșeni, Cut, Mogoș, Noșlac, Ocoliș, Rădești, Sâncel, Șibot, Șpring și Șugag intră în vigoare începând cu data de 11.10.2021 ora 00:00, și se aplică pentru o perioadă de 14 zile, iar termenele de aplicare a măsurilor prevăzute pentru celelalte unități administrative-teritoriale de pe raza județului Alba rămân cele stabilite prin hotărârile CJSU Alba adoptate anterior.

Art. 2. Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Art. 3. Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T-urile de pe raza județului Alba,în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citește mai mult

Administrație

Începând de mâine, 9 octombrie 2021, orașul TEIUȘ intră în SCENARIUL ROȘU de combatere a pandemiei de COVID-19

Publicat

în

CJSU Alba a stabilit în ședința de astăzi ca orașul TEIUȘ să intre de mâine, 9 octombrie 2021, ora 00.00, în scenariul ROȘU de combatere a pandemiei de COVID-19, după ce incidența cazurilor de COVID-19 a trecut de 3.00 la mia de locuitori.

Click aici pentru a vedea măsurile care se iau, în funcție de încidența cazurilor de COVID-19, în localități.

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 08.10.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr. 10553 din 08.10.2021;

În conformitate cu:

  • Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
  • O.U.G. nr.21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr.15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G.nr.557/2016 din 3 august 2016privind managementul tipurilor de risc
  • H.G. nr.932/09.09.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, modificată și completată prin H.G. nr.990/17.09.2021, H.G. nr.1015/24.09.2021, respectiv H.G. nr.1050/02.10.2021;

Ținând cont de:

• prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin H.G. nr.1491/2004;
• prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr.336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul dispozițiilor art.13 alin.2 anexa 3 la H.G. nr.932/09.09.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, modificată și completată prin H.G. nr.990/17.09.2021, H.G. nr.1015/ 24.09.2021, respectiv H.G. nr. 1050/02.10.2021,

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 07.10.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 08.10.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;

(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelul tuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr. 208 din 10.09.2021,modificată și completată prin hotărârile Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr. 216 din 19.09.2021, nr. 222 din 24.09.2021, nr. 233 din 03.10.2021 și nr. 235 din 04.10.2021, în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;

(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru municipiul Alba Iulia, orașele: Câmpeni, Teiuș și Zlatna și comunele: Bucium, Cergău, Ciugud, Daia Română, Meteș, Mogoș, Noșlac, Pianu, Scărișoara, Stremț, Sugag, Șibot și Vințu de Jos intră în vigoare începând cu data de 09.10.2021 ora 00:00, și se aplică pentru o perioadă de 14 zile, iar termenele de aplicare a măsurilor prevăzute pentru celelalte unități administrative-teritoriale de pe raza județului Alba rămân cele stabilite prin hotărârile CJSU Alba adoptate anterior.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T- urile de pe raza județului Alba,în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citește mai mult

Actualitate

Administratie

Stiri din zonă

Stiri din Alba

Politica

Stirea ta

Societate

Sport

Economie

Articole Similare

teiusinfoinfo, stiri teius, informatii teius