teiusinfoinfo, stiri teius, informatii teius

Rămâi conectat

Administrație

Tribunalul Alba a publicat motivarea în dosarul Primăria Teiuș versus Camera de Conturi. Primarul Mirel Hălălai este acuzat că ar fi prejudiciat bugetul local cu suma de 179.000 lei

teiusinfo.ro

Publicat

în

Primăria Teiuș continuă demersul judiciar în contradictoriu cu Camera de Conturi Alba cu privire la un raport din 2014 prin care s-a identificat un prejudiciu de 179.000 de lei produs bugetului local ca urmare a unor contracte încheiate cu firme la care au avut interese primarul, consilieri locali sau alți angajați ai instituției. Administrația locală a pierdut procesul la Tribunalul Alba, dar a formulat recurs astfel încât dosarul a intrat pe rolul Curții de Apel Alba Iulia.

Raportul întocmit de reprezentanți ai Camerei de Conturi Alba a arătat cheltuirea nelegală a unei sume importante de bani din bugetul local pentru achiziţii de bunuri, de lucrări şi prestări de servicii de la patru societăţi comerciale.

În motivarea deciziei de la Tribunalul Alba, judecătorul explică pe larg de ce constatările reținute în raport sunt valabile. Reprezentanții Primăriei și cei ai firmei Dami Prod SRL, intervenient în cauză, au invocat autoritatea lucrului judecat, cu referire la achitarea primarului Mirel Hălălai pentru infracțiunea de conflict de interese de care a fost acuzat după ce a semnat contracte și alte documente în relația cu firma la care a fost administrator și asociat.

”Instanța de judecată va reține puterea de lucru judecat față de modul în care instanța de apel prin Decizia penală nr. 485/2018 a Curții de Apel Alba Iulia a dezlegat în considerentele acesteia unele chestiuni ce au incidență în prezenta speță. (…) În acest context, nu se mai poate reține de instanța de judecată că a existat o abatere de la legalitate și regularitate pe fondul nerespectării de către conducerea U.A.T. oraș Teiuș a prevederilor Legii nr. 161/2003, în sensul că Primarul orașului Teiuș este obligat ca pe timpul exercitării funcției și mandatului să nu emită niciun act administrativ, să nu încheie niciun act juridic și să nu emită vreo dispoziție care să producă un folos material în interes personal, pentru sine sau pentru rudele sale de gradul I”, se precizează în motivare. Judecătorul a invocat, în schimb, în decizia de menținere a constatărilor din raport, faptul că ”prin încheierea acestor contracte de către reclamantă s-au încălcat principiile care guvernează achizițiile publice și consacrate de H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziție public din O.U.G. nr. 34/2006, și anume nediscriminarea, tratamentul egal, recunoașterea reciprocă, transparența, proporționalitatea, eficiența utilizării fondurilor publice și asumarea răspunderii”.

Încredințare directă la prețurile solicitate sau propuse de către furnizor

”Faptul că intervenientul accesoriu Dami Prod SRL era operator unic pe raza orașului Teiuș în anumite servicii (…) nu o îndrituia să eludeze principiile nediscriminării, tratamentului egal, recunoașterea reciprocă, transparența, proporționalitatea, eficiența utilizării fondurilor publice și asumarea răspunderii care guvernează achizițiile publice. Susținerile reclamantei în sensul că în situația în care s-ar fi apelat la alt agent economic din localități învecinate pentru prestarea serviciilor de salubritate – toalete ecologice prețurile ar fi fost duble sunt simple alegații, câtă vreme reclamanta nu a făcut dovada unei minime diligențe în nicio situație cu privire la faptul că atunci când a achiziționat din fonduri publice serviciile, produsele sau lucrările atribuite direct către intervenienta Dami Prod SRL s-a adresat în prealabil la un alt agent economic pentru a i se formula o ofertă de preț pentru servicii, produse sau lucrări similare și a se putea compara valoarea ofertelor cu respectarea principiilor eficientizării utilizării fondurilor publice și transparenței, instanța apreciind că prin această omisiune a reclamantei s-a distorsionat piața locală creându-se premisele unei concurențe neloiale față de operatori economici care aveau obiect de activitate similar cu cel al intervenientului accesoriu vis a vis de accesul la sumele de bani utilizate în achizițiile de produse, servicii și lucrări din bani publici”, a menționat judecătorul de la Tribunalul Alba în documentul publicat pe portalul rolii.ro.

Magistratul a mai reținut că, potrivit celor constatate de către auditorii Camerei de Conturi Alba ”achizițiile efectuate de către reclamantă de la Dami Prod SRL au fost realizate prin încredințare directă, la prețurile solicitate și/sau propuse de către furnizor, fară ca entitatea publică achizitoare să asigure un cadru minim de transparență în atribuirea contractelor de achiziție publică și fără respectarea de către ordonatorul principal de credite a principiilor care se impun a fi avute în vedere la încheierea contractelor, conform H.G. nr. 925/2006.

De asemenea, s-a reținut că parte din situațiile de lucrări decontate de Primăria Teiuș pentru achizițiile de bunuri, lucrări și servicii nu au avut la bază o antecalculație privind necesarul cantitativ de aprovizionat de către entitatea beneficiară (cantități de materiale, manoperă, transport, utilaje, montaj etc.) și nici o analiză a calității bunurilor care urmau să fie contractate, precum și a prețurilor unitare practicate de furnizor, comparativ cu prețurile aferente produselor similare utilizate pe piață de către firmele concurente, în vederea eficientizării operațiunilor efectuate, fapt care a determinat riscul de supraevaluare a bunurilor, lucrărilor și serviciilor achiziționate.

”Acte omisive” – probe irefutabile pentru instanță

”Susținerile reclamantei că au fost achiziționate produse, servicii și lucrări de la intervenientul accesoriu Dami Prod SRL la prețuri sub cele practicate de acest furnizor altor operatori economici sau entități publice nu a fost dovedit în cauză și mai mult acest aspect nu are nici o relevanță în soluționarea prezentei spețe câtă vreme reclamanta atunci când a luat decizia achiziționării din bani publici de produse, servicii și lucrări nu s-a raportat și la oferte de la alți agenți economici care aveau ca și obiect de activitate furnizarea de produse, servicii și lucrări ca cele achiziționate de reclamantă, întucât doar în această din urmă modalitate de acționare se putea respecta principiile care guvernează achizițiile publice. Aspectul învederat de reclamantă referitor la asigurarea principiului transparenței prin afișarea listelor de investiții și achiziții odată cu aprobarea bugetului local pentru fiecare an fiscal și că orice ofertant putea depune oferte de preț pentru aceste achiziții programate a fi efectuate nu poate fi primit de instanța de judecată câtă vreme transparența în achizițiile din bani publici trebuia asigurată prin raportare la fiecare achiziție care se demarează în concret și publicitatea acesteia iar nu pentru cele programate a avea loc la început de an bugetar dat fiind faptul că nu toate achizițiile programate se și concretizează”, se mai precizează în conținutul deciziei.

Aceste ”acte omisive” ale reprezentanților administrației din Teiuș constituie, potrivit instanței, ”probe irefutabile a încălcării principiilor de eficiență, transparență, nediscriminare a operatorilor care guvernează achizițiile de produse, servicii și lucrări din bani publice, creând totodată premisele distorsionării pieței locale prin producerea concurenței neloiale față de ceilalți operatori economici care au obiect de activitate similar cu al intervenientei accesorii Dami Prod SRL”. Judecătorul a mai reținut faptul că toate aceste achiziții au fost recepționate de către o comisie de recepție numită de ordonatorul principal de credite, din care a făcut parte o salariată a Primăriei orașului Teiuș, ”care are un interes personal de natură patrimonială direct fată de societatea furnizoare, în calitatea acesteia de soție a asociatului unic și administrator al Dami Prod SRL”.

În document se fac referiri și la contractele cu firme la care avea interese alți angajați sau consilieri locali și despre care reprezentanții Primăriei au precizat că nu au știut: ”Apărările reclamantei U.A.T. orașul Teiuș referitoare la împrejurarea că nu a cunoscut că societățile de la care s-a achiziționat materiale și servicii aparțin consilierilor locali H. C. și C. A., respectiv arhitectului șef al orașului Teiuș, salariat al reclamantei, nu o exonerează pe reclamantă de răspunderea legală câtă vreme avea cunoștință din declarațiile de interese ale acestora că dețin părți sociale la societățile de la care s-au achiziționat produse și servicii”.

Administrație

Centru expozițional cu aspect tradițional românesc, pentru expunerea publică a unei colecții de exponate etnografice locale, la Teiuș

teiusinfo.ro

Publicat

în

Orașul Teiuș va avea în curând un centru expozițional cu aspect tradițional românesc pentru expunerea publică a unei colecții de exponate etnografice locale.

Realizarea acestei investiții se încadrează în tendința generală de dezvoltare culturală și educațională a orașului Teiuș prin promovarea valorilor tradiționale naționale și locale.

Primăria orașului Teiuș a lansat recent în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru proiectare și execuție lucrări pentru investiția „Regenerarea urbană socio-culturală a orașului Teiuș – Obiectiv: Contruire Centru Expozițional – colecție publică”. Valoarea estimată a contractului este de 727.243,46 de lei, fără TVA.

Lucrările propuse constă în construirea unui centru cu o arie construită la sol propusă este de 64,50 mp cu un subsol de 62,80 mp și un etaj de 58.40 mp rezultând o arie construita desfășurata de 185,70 mp.

Realizarea acestei investiţii se încadrează în tendința generală de dezvoltare culturală și educațională a orașului Teiuș prin promovarea valorilor tradiționale naționale și locale.

La momentul actual localitatea Teiuș nu beneficiază de un spațiu special construit pentru punerea în valoare a colecțiilor etnografice deținute. Rolul unui astfel de spațiu este unul major, cu contribuții definitorii la identitatea social-culturală a comunității. Primăria orașului Teius, în momentul de față are în în folosință cu titlu gratuit mai multe obiecte care vor fi expuse în acest centru.

Amplasamentul are acces la strada Decebal, principala arteră carosabilă și pietonală a oraşului Teiuș, care leagă drumul naţional ce traversează oraşul de gară, cel mai important nod de cale ferată din Transilvania. De-a lungul acestei străzi se găsesc principalele dotări administrative, de cult și comerciale ale localităţii. Situl mai are acces la strada Bisericii denumită după Biserica reformata de pe aceiași strada, monument istoric remarcabil a epocii de tranziție din secolul al XIII-lea și sec. al XIV-lea.

Aria construită la sol propusă este de 64,50 mp cu un subsol de 62,80 mp și un etaj de 58.40 mp rezultând o arie construita desfășurata de 185,70 mp. POT propus = 15,90% ,CUT propus = 0.46.

Din punct de vedere a organizării funcționale interioare a clădirii se propun următoarele spatii:

Subsol: 3 spații administrative și de întreținere, scară, grup sanitar și spațiu tehnic.

Parter: 3 spații expoziționale și hol cu scară.

Etaj: 2 spații expoziționale și prispă

Suprafața utilă totală însumează 118.5 mp.

Din punct de vedere constructiv, clădirea se vă realiza pe fundații continue și izolate din beton, elevații din
beton armat, cu zidărie din cărămidă GVP și sâmburi din beton armat, grinzi și centuri din beton armat, planșee din beton armat și șarpanta din lemn cu învelitoare din șindila.

Acest tip de structură a fost ales din considerentele conluziilor Studiului Geotehnic și pentru o conformare cât mai bună la condițiile climatice ale zonei.

De asemenea s-a optat pntru o siluetă arhitecturală inspirată din valorile arhitecturii tradiționale populare.

Citește mai mult

Administrație

Vineri, 26 februarie 2021: Ședință publică ordinară a Consiliului Local al orașului Teiuș. Vezi proiectele aflate pe ordinea de zi

teiusinfo.ro

Publicat

în

Consiliul Local al orașului Teiuș este convocat în ședință publică ordinară, pentru data de 26 februarie 2020, începând cu ora 10.00, în ședință ordinară, cu următorul proiect al oedinii de zi:

1. Aprobarea Procesului verbal incheiat cu ocazia ședinței publice „ordinare” a Consiliului Local al orașului Teiuș din data de 29 ianuarie 2021.
Redactat: Bara Maria – secretarul orașului Teiuș

2. Proiect de hotărâre privind stabilirea și sancționarea faptelor care constituie contravenții in domeniul privind buna gospodărire in orașul Teiuș și satele aparținătoare
Inițiator: Primar dr. ing. Halălai Mirel Vasile
Transmis spre avizare Comisiei de specialitate nr. 1 pentru activități economico-financiare, amenajarea teritoriului și urbanism, agricultură, protecția mediului și turism, Comisiei de specialitate nr. 2 pentru învățământ, sănătate și familie, activități social-cul turale, culte, muncă și protecție socială, proiecție copii. Comisiei de specialitate nr. 3 juridică și de disciplină.

3. Proiect de hotărâre privind administrare transparentă dcschisă și participativă, dialog îmbunătăți, cu comunitatea in cadrul Consiliului Local al Orașului Teiuș
Inițiatori: consilieri locali Crișan Cristian, Breaz Aurel, Banca Aurelian Stelian, Micu Marin Constanlin, Oțel Romul Aurelian
Transmis spre avizare Comisiei de specialitate nr.3 juridică și de disciplină

4. Prezentarea Raportului anual de evaluare a implementării Legii nr.544/2OOI și a Legii nr.52/2003 in anul 2020
Prezintă primar dr. ing. Hălălai Mirel Vasile

5. Probleme curente.

Citește mai mult

Administrație

Politia Locala Teius are începând de astazi, 22 februarie 2021, un sediu nou

teiusinfo.ro

Publicat

în

Începând de astăzi, 22 februarie 2021, Poliția Locală a orașului Teiuș are un sediu nou, amenajat în clădirea administrației pieței agroalimentare.

Prin eforturile colegilor s-a amenajat un birou al Poliției Locale Teiuș, dotat cu toate cele necesare în cladirea administrației pieței agroalimentare din orasul nostru. Pentru a sesiza încalcări ale legii și ale normelor sociale nu ezitati să apelați Politia Locală Teiuș, la numerele de te telefon 0726/128938 sau 0258/ 851101”, au scris reprezentanții Primăriei orașului Teuiș pe pagina de facebook a instituției.

Citește mai mult

Administrație

Teiușul intră de mâine, 19 februarie 2021, în SCENARIUL ROȘU. Vezi ce măsuri noi au fost instituite

teiusinfo.ro

Publicat

în

CJSU Alba a hotărât în sedința de astăzi ca orașul Teiuș să intre de mâine, 19 februarie 2021 ora 00.00, în scenariul roșu de combatere a pandemiei de COVID-19, după ce incidența cazurilor de COVID-19 a depășit 3 la mia de locuitori.

Văzând situația epidemiologică din analiza indicatorului ratei de incidență a cazurilor de COVID–19 pentru perioada 03.02.2021 – 16.02.2021, respectiv 04.02.2021 – 17.02.2021 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județ, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresele nr. 1989/17.02.2021 și nr. 2033/18.02.2021;

În temeiul:

-Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
-Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;
-H.G. nr. 35/10.02.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12 februarie 2021;

Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr. 15/2005, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență aprobat prin H.G. nr. 1491/2004;

În conformitate cu prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr. 336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 18.02.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1.(1) La nivelul municipiului Sebeș, orașului Teiuș și al comunei Ceru Băcăinți, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este de peste 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 19.02.2021, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a)Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

b)Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c)Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d)Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e)Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f)Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2300-0500, cu următoarele excepții:

-deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
-deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
-deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
-deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

g)Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

h)Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

n) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

Art. 2.(1) La nivelul comunelor Săsciori, Șona și Șpring , unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 19.02.2021, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2300-0500, cu următoarele excepții:

-deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
-deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
-deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
-deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2300;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

Art. 3.Hotărârile adoptate de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Citește mai mult

Administrație

Corpuri de iluminat moderne, la Casa de Cultura a orașului Teiuș

teiusinfo.ro

Publicat

în

Casa de Cultură a orașului Teiuș va beneficia de un iluminat modern și economic bazat pe tehnologia LED.

În aceste zile sunt montate corpurile de iluminat moderne în interiorul sălii.

„Se montează corpurile de iluminat moderne la Casa de Cultură a orașului nostru. În scurt timp imobilul, care a îmbracat, datorită muncii și priceperii colegilor noștri, o haina curată, este gata să-și primească oaspetii, întorsi din drum de pandemia care ne-a afectat pe toti”
, au scris reprezentanții Primăriei Teiuș pe pagina de facebook a instituției.

Citește mai mult

Actualitate

Administratie

Stiri din zonă

Știri Alba

Politica

Stirea ta

Societate

Sport

Economie

Articole Similare