Rămâi conectat

Administrație

Tribunalul Alba a publicat motivarea în dosarul Primăria Teiuș versus Camera de Conturi. Primarul Mirel Hălălai este acuzat că ar fi prejudiciat bugetul local cu suma de 179.000 lei

Publicat

în

Primăria Teiuș continuă demersul judiciar în contradictoriu cu Camera de Conturi Alba cu privire la un raport din 2014 prin care s-a identificat un prejudiciu de 179.000 de lei produs bugetului local ca urmare a unor contracte încheiate cu firme la care au avut interese primarul, consilieri locali sau alți angajați ai instituției. Administrația locală a pierdut procesul la Tribunalul Alba, dar a formulat recurs astfel încât dosarul a intrat pe rolul Curții de Apel Alba Iulia.

Raportul întocmit de reprezentanți ai Camerei de Conturi Alba a arătat cheltuirea nelegală a unei sume importante de bani din bugetul local pentru achiziţii de bunuri, de lucrări şi prestări de servicii de la patru societăţi comerciale.

În motivarea deciziei de la Tribunalul Alba, judecătorul explică pe larg de ce constatările reținute în raport sunt valabile. Reprezentanții Primăriei și cei ai firmei Dami Prod SRL, intervenient în cauză, au invocat autoritatea lucrului judecat, cu referire la achitarea primarului Mirel Hălălai pentru infracțiunea de conflict de interese de care a fost acuzat după ce a semnat contracte și alte documente în relația cu firma la care a fost administrator și asociat.

”Instanța de judecată va reține puterea de lucru judecat față de modul în care instanța de apel prin Decizia penală nr. 485/2018 a Curții de Apel Alba Iulia a dezlegat în considerentele acesteia unele chestiuni ce au incidență în prezenta speță. (…) În acest context, nu se mai poate reține de instanța de judecată că a existat o abatere de la legalitate și regularitate pe fondul nerespectării de către conducerea U.A.T. oraș Teiuș a prevederilor Legii nr. 161/2003, în sensul că Primarul orașului Teiuș este obligat ca pe timpul exercitării funcției și mandatului să nu emită niciun act administrativ, să nu încheie niciun act juridic și să nu emită vreo dispoziție care să producă un folos material în interes personal, pentru sine sau pentru rudele sale de gradul I”, se precizează în motivare. Judecătorul a invocat, în schimb, în decizia de menținere a constatărilor din raport, faptul că ”prin încheierea acestor contracte de către reclamantă s-au încălcat principiile care guvernează achizițiile publice și consacrate de H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziție public din O.U.G. nr. 34/2006, și anume nediscriminarea, tratamentul egal, recunoașterea reciprocă, transparența, proporționalitatea, eficiența utilizării fondurilor publice și asumarea răspunderii”.

Încredințare directă la prețurile solicitate sau propuse de către furnizor

”Faptul că intervenientul accesoriu Dami Prod SRL era operator unic pe raza orașului Teiuș în anumite servicii (…) nu o îndrituia să eludeze principiile nediscriminării, tratamentului egal, recunoașterea reciprocă, transparența, proporționalitatea, eficiența utilizării fondurilor publice și asumarea răspunderii care guvernează achizițiile publice. Susținerile reclamantei în sensul că în situația în care s-ar fi apelat la alt agent economic din localități învecinate pentru prestarea serviciilor de salubritate – toalete ecologice prețurile ar fi fost duble sunt simple alegații, câtă vreme reclamanta nu a făcut dovada unei minime diligențe în nicio situație cu privire la faptul că atunci când a achiziționat din fonduri publice serviciile, produsele sau lucrările atribuite direct către intervenienta Dami Prod SRL s-a adresat în prealabil la un alt agent economic pentru a i se formula o ofertă de preț pentru servicii, produse sau lucrări similare și a se putea compara valoarea ofertelor cu respectarea principiilor eficientizării utilizării fondurilor publice și transparenței, instanța apreciind că prin această omisiune a reclamantei s-a distorsionat piața locală creându-se premisele unei concurențe neloiale față de operatori economici care aveau obiect de activitate similar cu cel al intervenientului accesoriu vis a vis de accesul la sumele de bani utilizate în achizițiile de produse, servicii și lucrări din bani publici”, a menționat judecătorul de la Tribunalul Alba în documentul publicat pe portalul rolii.ro.

Magistratul a mai reținut că, potrivit celor constatate de către auditorii Camerei de Conturi Alba ”achizițiile efectuate de către reclamantă de la Dami Prod SRL au fost realizate prin încredințare directă, la prețurile solicitate și/sau propuse de către furnizor, fară ca entitatea publică achizitoare să asigure un cadru minim de transparență în atribuirea contractelor de achiziție publică și fără respectarea de către ordonatorul principal de credite a principiilor care se impun a fi avute în vedere la încheierea contractelor, conform H.G. nr. 925/2006.

De asemenea, s-a reținut că parte din situațiile de lucrări decontate de Primăria Teiuș pentru achizițiile de bunuri, lucrări și servicii nu au avut la bază o antecalculație privind necesarul cantitativ de aprovizionat de către entitatea beneficiară (cantități de materiale, manoperă, transport, utilaje, montaj etc.) și nici o analiză a calității bunurilor care urmau să fie contractate, precum și a prețurilor unitare practicate de furnizor, comparativ cu prețurile aferente produselor similare utilizate pe piață de către firmele concurente, în vederea eficientizării operațiunilor efectuate, fapt care a determinat riscul de supraevaluare a bunurilor, lucrărilor și serviciilor achiziționate.

”Acte omisive” – probe irefutabile pentru instanță

”Susținerile reclamantei că au fost achiziționate produse, servicii și lucrări de la intervenientul accesoriu Dami Prod SRL la prețuri sub cele practicate de acest furnizor altor operatori economici sau entități publice nu a fost dovedit în cauză și mai mult acest aspect nu are nici o relevanță în soluționarea prezentei spețe câtă vreme reclamanta atunci când a luat decizia achiziționării din bani publici de produse, servicii și lucrări nu s-a raportat și la oferte de la alți agenți economici care aveau ca și obiect de activitate furnizarea de produse, servicii și lucrări ca cele achiziționate de reclamantă, întucât doar în această din urmă modalitate de acționare se putea respecta principiile care guvernează achizițiile publice. Aspectul învederat de reclamantă referitor la asigurarea principiului transparenței prin afișarea listelor de investiții și achiziții odată cu aprobarea bugetului local pentru fiecare an fiscal și că orice ofertant putea depune oferte de preț pentru aceste achiziții programate a fi efectuate nu poate fi primit de instanța de judecată câtă vreme transparența în achizițiile din bani publici trebuia asigurată prin raportare la fiecare achiziție care se demarează în concret și publicitatea acesteia iar nu pentru cele programate a avea loc la început de an bugetar dat fiind faptul că nu toate achizițiile programate se și concretizează”, se mai precizează în conținutul deciziei.

Aceste ”acte omisive” ale reprezentanților administrației din Teiuș constituie, potrivit instanței, ”probe irefutabile a încălcării principiilor de eficiență, transparență, nediscriminare a operatorilor care guvernează achizițiile de produse, servicii și lucrări din bani publice, creând totodată premisele distorsionării pieței locale prin producerea concurenței neloiale față de ceilalți operatori economici care au obiect de activitate similar cu al intervenientei accesorii Dami Prod SRL”. Judecătorul a mai reținut faptul că toate aceste achiziții au fost recepționate de către o comisie de recepție numită de ordonatorul principal de credite, din care a făcut parte o salariată a Primăriei orașului Teiuș, ”care are un interes personal de natură patrimonială direct fată de societatea furnizoare, în calitatea acesteia de soție a asociatului unic și administrator al Dami Prod SRL”.

În document se fac referiri și la contractele cu firme la care avea interese alți angajați sau consilieri locali și despre care reprezentanții Primăriei au precizat că nu au știut: ”Apărările reclamantei U.A.T. orașul Teiuș referitoare la împrejurarea că nu a cunoscut că societățile de la care s-a achiziționat materiale și servicii aparțin consilierilor locali H. C. și C. A., respectiv arhitectului șef al orașului Teiuș, salariat al reclamantei, nu o exonerează pe reclamantă de răspunderea legală câtă vreme avea cunoștință din declarațiile de interese ale acestora că dețin părți sociale la societățile de la care s-au achiziționat produse și servicii”.

Administrație

CJSU Alba impune noi restricții pentru combaterea pandemiei de COVID-19 la Teiuș, începând de mâine 11 octombrie 2021 – ora 00.00

Publicat

în

CJSU Alba a stabilit în ședința de astăzi, 10 octombrie 2021, ca în orașul Teiuș să fie introduse noi restricții, începând de mâine, 11 octombrie 2021, ora 00.00, ca urmare a creșterii numărului de cazuri de COVID-19, din ultimele zile. 

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zilea cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 10.10.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Albaprin adresa nr. 10555;

Click aici pentru a vedea măsurile care se iau, în funcție de încidența cazurilor de COVID-19, în localități.

În conformitate cu:

  • Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
  • O.U.G. nr.21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr.15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G.nr.557/2016 din 3 august 2016privind managementul tipurilor de risc;
  • H.G. nr.1090/07.10.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021,precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;

Ținând cont de:

  • prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin H.G. nr.1491/2004;
  • prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr.336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul dispozițiilor art.13 alin.2 anexa 3 la H.G. nr.1090/07.10.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021,

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 10.10.2021, HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. (1) Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 10.10.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;

(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelultuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.243 din 09.10.2021,în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;

(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru municipiul Blaj,oraș Teiuș și comunele: Albac, Arieșeni, Cut, Mogoș, Noșlac, Ocoliș, Rădești, Sâncel, Șibot, Șpring și Șugag intră în vigoare începând cu data de 11.10.2021 ora 00:00, și se aplică pentru o perioadă de 14 zile, iar termenele de aplicare a măsurilor prevăzute pentru celelalte unități administrative-teritoriale de pe raza județului Alba rămân cele stabilite prin hotărârile CJSU Alba adoptate anterior.

Art. 2. Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Art. 3. Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T-urile de pe raza județului Alba,în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citește mai mult

Administrație

Începând de mâine, 9 octombrie 2021, orașul TEIUȘ intră în SCENARIUL ROȘU de combatere a pandemiei de COVID-19

Publicat

în

CJSU Alba a stabilit în ședința de astăzi ca orașul TEIUȘ să intre de mâine, 9 octombrie 2021, ora 00.00, în scenariul ROȘU de combatere a pandemiei de COVID-19, după ce incidența cazurilor de COVID-19 a trecut de 3.00 la mia de locuitori.

Click aici pentru a vedea măsurile care se iau, în funcție de încidența cazurilor de COVID-19, în localități.

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 08.10.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr. 10553 din 08.10.2021;

În conformitate cu:

  • Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
  • O.U.G. nr.21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr.15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G.nr.557/2016 din 3 august 2016privind managementul tipurilor de risc
  • H.G. nr.932/09.09.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, modificată și completată prin H.G. nr.990/17.09.2021, H.G. nr.1015/24.09.2021, respectiv H.G. nr.1050/02.10.2021;

Ținând cont de:

• prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin H.G. nr.1491/2004;
• prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr.336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul dispozițiilor art.13 alin.2 anexa 3 la H.G. nr.932/09.09.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, modificată și completată prin H.G. nr.990/17.09.2021, H.G. nr.1015/ 24.09.2021, respectiv H.G. nr. 1050/02.10.2021,

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 07.10.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 08.10.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;

(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelul tuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr. 208 din 10.09.2021,modificată și completată prin hotărârile Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr. 216 din 19.09.2021, nr. 222 din 24.09.2021, nr. 233 din 03.10.2021 și nr. 235 din 04.10.2021, în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;

(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru municipiul Alba Iulia, orașele: Câmpeni, Teiuș și Zlatna și comunele: Bucium, Cergău, Ciugud, Daia Română, Meteș, Mogoș, Noșlac, Pianu, Scărișoara, Stremț, Sugag, Șibot și Vințu de Jos intră în vigoare începând cu data de 09.10.2021 ora 00:00, și se aplică pentru o perioadă de 14 zile, iar termenele de aplicare a măsurilor prevăzute pentru celelalte unități administrative-teritoriale de pe raza județului Alba rămân cele stabilite prin hotărârile CJSU Alba adoptate anterior.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T- urile de pe raza județului Alba,în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citește mai mult

Administrație

Au început lucrările la Centrul de Tineret Teiuș. Aceesta va avea bazin de înot, sală de gimnastică și bowling

Publicat

în

La Teiuș au demarat lucrarile pentru noua investiție „Construire Centru de Tineret”. Proiectul finantat din fonduri europene, prin POR, are o valoare de aproape 15 milioane de lei.

„Se lucrează de zor la Centrul de Tineret al orasului nostru, o lucrare amplă, asteptată deopotrivă de cei tineri cât si de cei mai putin tineri! Se execută lucrari de decopertare, terasamente, nivelări si transport pământ, astfel incât in această toamnă sa asigurăm platforma necesară noii constructii! De asemenea se execută lucrari de executie a rigolelor de beton si implicit de largire a drumului DC 19, aproape de podul de la Căpud, pentru cresterea sigurantei traficului!”, au transmis reprezentanții primăriei Teiuș.

Centrul de tineret este un spațiu destinat organizațiilor de tineret și tinerilor din orașul Teiuș în vederea realizării de activități și evenimente educative și de petrecere a timpului liber pentru tineri.

Implicarea tinerilor în activități comunitare are pe lângă puternica dimensiune educativă, o valoare de asumarea unei responsabilități privind îmbunătățirea vieții de zi cu zi dar și posibilitatea de a pune în aplicare a unor proiecte care pot dezvolta viața tinerilor prin punerea în practică a acelor idei care pot rezolva concret nevoile tinerilor: nevoia de asociativitate, de voluntariat, activități de timp liber, mobilitate, dar si nevoia de a învăța gestionarea unui proiect, dezvoltarea abilităților manageriale ale tinerilor. Acest centru va pune la dispoziția tinerilor o imagine de ansamblu a posibilităților de a activa ca voluntar, a avantajelor voluntariatului ca activitate complementară la activitățile școlare sau a activităților remunerate, dar și un spațiu de activitate alternativ pentru tinerii șomeri sau în căutarea unui loc de muncă.

Proiectul prevede o investiție ce constă în construirea unui centru de tineret in localitatea Teius, Jud. Alba. Totodată, proiectul își propune dezvoltarea capacității autorităților locale de îmbunătățire a serviciilor culturale, menite să sprijine normalizarea vieții locuitorilor din localitate și împrejurimi, contribuind la creșterea calității vieții.

La parter, intrarea principala se face printr-o terasa exterioara acoperita, de aici se ajunge la o zona de primire, de unde se formează un hol de acces spre un pachet de grupuri sanitare si vestiare, sala multi-sport, o sala de bowling, o sala de proiecție si o sala multimedia; sala de proiecție si sala multimedia se pot cupla la nevoie acestea fiind despărțite de un perete mobil. Tot la zona parterului se afla o sala de gimnastica si o sala de activitati recreative. In aripa dreapta a clădirii se geseste o zona de bazin de agrement cu vestiare, dusuri si grupuri sanitare, din aceasta zona se acceseaza printr-o scara un nivel inferior, situat sub zona bazinului, unde se gaseste camera tehnica, care deservește instalațiilor aferente zonei de bazin. Din zona de primire, printr-o scara de acces, se mai poate ajunge la o incapere prin care se face accesul la doua terase exterioare neacoperite, deservind ca puncte de belvedere.

Obiective preconizate a fi atinse prin realizarea investiției publice

– încurajarea copiilor și a tinerilor deopotrivă să fie mai activi și mai sociabili;

– Promovarea incluziunii sociale și a dezvoltării personale;

– Prevenirea delicvenței și a ofensei în rândul tinerilor;

– necesitatea unor servicii de implicare a tinerilor, de informare și ghidare, ce ar contribui direct la valorificarea resurselor, inclusiv financiare, pentru și împreună cu tinerii;

– orientarea profesională și vocațională a tinerilor;

– oferindu-le susținere și oportunități adecvate, tinerii pot deveni o forță importantă ce va contribui la progresul durabil al țării;

– tinerii sunt o investiție pentru viitor. Deseori se declară că tinerii sunt sănătoși, energici, au toată viața înainte și de aceea nu au nevoie de un sprijin deosebit. în realitate, însă, tinerii se confruntă cu multe probleme și riscuri, iar costurile umane și sociale ale neglijării sunt incalculabile – vieți pierdute, productivitate scăzută și speranță de viitor redusă. Aceste pericole pot fi prevenite, investind în tineri și oferindu-le informațiile, serviciile și oportunitățile de care au nevoie pentru a face alegeri înțelepte și sănătoase. Realizând aceste investiții astăzi, putem ajuta tinerii să construiască un viitor mai bun mâine;

– prevenirea comportamentelor riscante ale tinerilor (consumul de tutun, alcool și alte droguri) care constituie o problemă medico-socială de importanță crescândă. Prin construirea unui centru de tineret in orașul Teiuș, putem să prevenim acest comportament neadecvat al tinerilor și să îi ducem spre o direcție sănătoasă de dezvoltare personală.

Suplimentar, acesta va asigura respectarea principiilor dezvoltării durabile și a minimizării costurilor pe termen mediu și lung.

Citește mai mult

Administrație

CJSU Alba impune de mâine, 25 septembrie 2021, noi măsuri de combatere a pandemiei de COVID-19 în orașul Teiuș

Publicat

în

CJSU Alba a hotărât, în ședința de astăzi, 24 septembrie 2021, ca în orașul Teiuș să fie instituite noi măsuri de combatere a pandemiei de COVID-19, începând de mâine, 25 septembrie 2021, ora 00.00.

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 23.09.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr. 9889 din 23.09.2021 s-au stabilit noi măsuri pentru Municipiul Sebeș, Orașul Teiuș, respectiv comunele Ohaba și Vințu de Jos, care vor intra în vigoare începând cu data de 25.09.2021 ora 00:00.

Art. 1.Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 24.09.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;

(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelul tuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.208 din 10.09.2021, modificată și completată prin hotărârile Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.216 din 19.09.2021 și nr.222 din 24.09.2021, în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;

(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru UAT-urile Municipiul Sebeș, Orașul Teiuș, respectiv comunele Ohaba și Vințu de Jos, intră în vigoare începând cu data de 25.09.2021 ora 00:00, și sunt valabile pentru o perioadă de 14 zile, iar termenele de aplicare a măsurilor prevăzute pentru celelalte unități administrative-teritoriale de pe raza județului Alba rămân cele stabilite prin hotărârile CJSU Alba adoptate anterior.

Art. 2.Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T-urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citește mai mult

Actualitate

Administratie

Stiri din zonă

Stiri din Alba

Politica

Stirea ta

Societate

Sport

Economie

Articole Similare

teiusinfoinfo, stiri teius, informatii teius